Milers de persones s'han manifestat aquest dissabte a la tarda pel centre de Barcelona amb el lema ''Aturem l'odi i l'LGTBI-fòbia''. La manifestació ha comptat amb el suport de personalitats polítiques com l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau i el president del Parlament, Roger Torrent.
La comissió unitària 28J ha convocat la marxa 41 anys després de la primera manifestació amb aquesta reivindicació i han denunciat l'augment d'agressions verbals i físiques aquesta primera meitat de l'any.
Ball de xifres pel que fa als manifestants: 1.500 persones segons la Guàrdia Urbana i 5.000 segons l'organització. Segons ha explicat el president de l'Observatori contra l'Homofòbia i de la comissió, Eugeni Rodríguez, creu que calen polítiques per fer front a aquest odi cap al col·lectiu.
La marxa ha començat a plaça Urquinaona i ha transcorregut el centre de la Rambla, on s'ha fet un record ala primera manifestació del moviment i a l'atemptat del 17 d'agost, i ha acabat a la plaça Sant Jaume amb la lectura d'un manifest.
Milers de persones es manifesten a Barcelona per denunciar l'LGBTI-fòbia
El president del Parlament Roger Torrent i l'alcaldessa Ada Colau, presents en la marxa
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2018 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Avís de perill alt per pluges intenses a 14 comarques aquest cap de setmana
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de desembre
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
