La dona que ha estat atropellada aquest divendres al migdia a Barcelona ha mort a causa de les greus ferides a l'Hospital Clínic. Els fets s'han produït poc després de tres quarts de dues del migdia quan un camió, i no una furgoneta com apuntaven les primeres informacions, ha atropellat la vianant, de 57 anys, a la cruïlla del carrer Borrell amb el carrer Marquès del Campo Sagrado. Fins al lloc s'hi ha desplaçat efectius de la Guàrdia Urbana i del SEM, que han traslladat la dona a l’Hospital Clínic, on ha mort aquesta tarda.
L’Ajuntament ha lamenta la mort de la dona i ha traslladat el seu condol a la família i amics. El consistori recorda que aquest any tres vianants ja han mort atropellats a Barcelona i 26 més han resultat ferits greus. L’any passat 16 vianants van morir en accidents de trànsit a la capital catalana. També recorda que no respectar els semàfors va ser la quarta causa directa d’accidents de trànsit l’any passat, una infracció que la Guàrdia Urbana va sancionar en 21.674 ocasions.
Així mateix, l'Ajuntament remarca que els vianants són un dels col·lectius més vulnerables en el marc de la seguretat viària i, per aquest motiu, demana als conductors màxima precaució en la conducció, sobretot en els passos de vianants. Finalment, reitera que la seguretat viària és un compromís que ha d’adquirir tota la ciutadania i que el projecte Visió Zero per la reducció de morts i ferits greus en accidents de trànsit sigui una realitat.
Mor la dona que ha quedat ferida crítica després de ser envestida per un camió a Barcelona
Societat
La víctima, de 57 anys, ha mort a causa de les greus ferides a l'Hospital Clínic, on ha estat traslladada després de l'accident
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
07 de juliol de 2017 a
les 22:28
Actualitzat el
07 de juliol de 2017 a les
22:30
Et pot interessar
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa»
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
