Un home de 53 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la Platja de Sant Sebastià de Sitges, a la comarca del Garaf. Segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques, el banyista demanava auxili des de l'aigua. Diversos testimonis han trucat al 112 i l'han portat fins a la sorra, on ha patit una aturada cardiorespiratòria.
Els serveis d'emergència que s'han desplaçat fins al lloc no han pogut fer res per salvar-li la vida. La parella de la víctima, que també era a la platja, ha estat atesa per un psicòleg. Fins al lloc s'hi ha desplaçat dues ambulàncies del SEM i diverses patrulles de la Policia Local de Sitges. Aquest dissabte, a la platja de Sant Sebastià de Sitges, onejava la bandera groga.
Mor ofegat un home de 53 anys a la platja de Sant Sebastià de Sitges
Societat
Els serveis d'emergència no han pogut fer res per salvar-li a vida
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2015 a
les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Detenen el presumpte autor de tres incendis forestals al Prat de Llobregat
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
