Un home de 53 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la Platja de Sant Sebastià de Sitges, a la comarca del Garaf. Segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques, el banyista demanava auxili des de l'aigua. Diversos testimonis han trucat al 112 i l'han portat fins a la sorra, on ha patit una aturada cardiorespiratòria.
Els serveis d'emergència que s'han desplaçat fins al lloc no han pogut fer res per salvar-li la vida. La parella de la víctima, que també era a la platja, ha estat atesa per un psicòleg. Fins al lloc s'hi ha desplaçat dues ambulàncies del SEM i diverses patrulles de la Policia Local de Sitges. Aquest dissabte, a la platja de Sant Sebastià de Sitges, onejava la bandera groga.
Mor ofegat un home de 53 anys a la platja de Sant Sebastià de Sitges
Els serveis d'emergència no han pogut fer res per salvar-li a vida
Ara a portada
-
Cultura Pere Lluís Font: «Els catalans tenim tendència a la servitud voluntària perquè ser lliure costa» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Els Comuns, un any després del 12-M: defensors de l'habitatge amb una aritmètica a favor Sara Escalera
-
Política Junts es planteja presentar una esmena a la totalitat a la reducció de la jornada laboral al Congrés Redacció
-
Publicat el 25 de juliol de 2015 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Protecció Civil fa una crida a la precaució per l'alerta per pluges intenses a tot Catalunya
-
Societat Macrodispositiu dels Mossos a la xarxa de bus de Barcelona: 28 detinguts per 133 furts
-
Societat Mor un cavall a la Trobada Nacional dels Tres Tombs a Barcelona
-
Societat Aquestes són les carreteres més mortíferes en el primer tram d'any negre a Catalunya