El jove que havia resultat ferit molt greu diumenge a la matinada en un xoc entre dos cotxes al Nus de la Trinitat ha mort aquest dilluns a la matinada a l'hospital. L'accident es va produir cap a les sis de la matinada concretament al quilòmetre 0,2 de la C-58 d'entrada a Barcelona amb un balanç d'un ferit molt greu, un de greu, tres ferits lleus i cinc il·lesos.
Com a conseqüència del sinistre, el jove ferit molt greu, Víctor G. R. de 20 anys i veí de Barcelona, el van traslladar a l'Hospital de la Vall d'Hebron on ha mort aquesta matinada, segons han informat els Mossos d'Esquadra. La resta de ferits també van ser evacuats al mateix centre hospitalari.
L'accident va obligar a restringir la C-58 i la C-33 d'entrada a la capital catalana i fins aquest punt es van desplaçar cinc dotacions de Mossos d'Esquadra, diverses dotacions dels Bombers de Barcelona, a més dels serveis sanitaris.
ARA A PORTADA
-
Els detalls de la nova empresa de Rodalies: com funcionaran les majories i com s'evitarà el bloqueig? Bernat Surroca Albet
-
L'UCO entra a la seu del PSOE, el Suprem imputa Cerdán: continua el terratrèmol per a Sánchez Marc Orts i Cussó
-
Sánchez cita Illa a la Moncloa en plena incertesa sobre la legislatura a Madrid Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 15 de febrer de 2010 a les 19:10
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 21 i 22 de juny: avisos per calor intensa i ruixats
-
Societat El Meteocat activa un avís per temps violent a quatre comarques
-
Societat Enxampen un cotxe que circulava a 170 km/h per la ronda de Dalt de Barcelona la matinada de dijous
-
Societat Les carreteres recuperen la fluïdesa després d'una tarda moguda per l'operació sortida de Sant Joan
-
Societat La grossa de Sant Joan 2025: dates, hora del sorteig i com comprar els bitllets
-
Societat Ofegament mortal en una platja de Malgrat de Mar