Un home de 72 anys veí de Lleida ha mort aquest dissabte a la tarda quan feia llenya en una finca agrícola de Vinaixa (Garrigues). Segons han informat els Mossos d'Esquadra, la víctima i un altre home estaven tallant un arbre amb una motoserra quan li ha caigut a sobre i li ha colpejat el cap.
L'avís s'ha rebut quan passaven pocs minuts de dos quarts de sis de la tarda, però els serveis sanitaris no han pogut fer res per salvar-li la vida. La finca està situada a prop de l'N-240, a l'altura del quilòmetre 58.
Mor un home de 72 anys a Lleida en caure-li al damunt un arbre mentre el tallava
Societat
Els serveis mèdics no han pogut fer res per reanimar-lo
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
09 de juny de 2018 a
les 19:47
Et pot interessar
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
