Un home de 66 anys va morir dissabte a les 11 de la nit en xocar contra un vehicle de la Guàrdia Urbana a la cruïlla del carrer del Comte Urgell amb el carrer París. Segons un comunicat de l'Ajuntament de Barcelona, la patrulla estava de servei i circulava "amb els indicatius prioritaris activats".
Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar efectius de la Guàrdia Urbana i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida del motorista. La Unitat d'Investigació i Prevenció d'Accidentalitat del cos de policia barceloní s'ha fet càrrec de la investigació de l'accident. Durant aquest 2017 han mort a Barcelona cinc motoristes en accidents de trànsit.
Mor un motorista de 66 anys en xocar amb un vehicle de la Guàrdia Urbana a l'Eixample
Societat
Segons fonts del consistori, el vehicle de la policia local circulava amb els indicatius prioritaris activats
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
29 d’octubre de 2017 a
les 22:17
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
