Un home de 66 anys va morir dissabte a les 11 de la nit en xocar contra un vehicle de la Guàrdia Urbana a la cruïlla del carrer del Comte Urgell amb el carrer París. Segons un comunicat de l'Ajuntament de Barcelona, la patrulla estava de servei i circulava "amb els indicatius prioritaris activats".
Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar efectius de la Guàrdia Urbana i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida del motorista. La Unitat d'Investigació i Prevenció d'Accidentalitat del cos de policia barceloní s'ha fet càrrec de la investigació de l'accident. Durant aquest 2017 han mort a Barcelona cinc motoristes en accidents de trànsit.
Mor un motorista de 66 anys en xocar amb un vehicle de la Guàrdia Urbana a l'Eixample
Segons fonts del consistori, el vehicle de la policia local circulava amb els indicatius prioritaris activats
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2017 a
les 22:17
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
