Un pres de 25 anys ha mort aquest dijous al mòdul 5 del centre penitenciari Puig de les Basses, a Figueres, segons ha informat el Departament de Justícia. La mateixa font ha indicat que tot apunta que podria tractar-se d'un suïcidi.
Els professionals de vigilància del mòdul han trobat l'intern penjat amb un llençol a l'interior de la cel·la, a tres quarts de cinc de la tarda. L'han estès a terra i han avisat els serveis sanitaris del centre, així com una ambulància medicalitzada de l'exterior. Les maniobres de reanimació mèdiques s'han allargat durant tres quarts d’hora, però finalment els metges han certificat la mort del pres.
L'intern, que compartia cel·la al mòdul 5, complia dues condemnes de presó per robatoris amb violència i intimidació, fins al 2026, informa Justícia. La comitiva judicial s’ha desplaçat al centre penitenciari i investiga les circumstàncies del decés. El Departament afegeix, finalment, que la Direcció General d'Afers Penitenciaris i la mateixa presó estan recollint tota la informació sobre el cas per col·laborar amb les autoritats judicials.
Mor un pres de 25 anys al mòdul 5 de Puig de les Basses, a Figueres
Tot apunta a un suïcidi, segons explica el Departament de Justícia
ARA A PORTADA
-
-
-
L'Estat es compromet a complir (ara sí) els acords per donar oxigen a l'entesa Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Els acords de la bilateral: dels diners per tenir més Mossos a l'ús del català dels funcionaris de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
Illa i ERC situen els pressupostos com a «punt de partida» davant els retrets de Junts Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
13 de gener de 2022 a
les 20:52
Et pot interessar
-
Societat
Què canvia amb l'aprovació de la primera llei del tercer sector social a Catalunya?
-
Societat La pròrroga de les concessions de bus interurbà no inclou finalment la protecció del català
-
Societat
Mossos contra infància
-
Societat
El pessimisme d'un país vell
-
Societat Sanitat amplia el cribratge de càncer de mama a dones d’entre 45 i 74 anys
-
Societat
Reivindicar el «contínuum feminista» 50 anys després de les Primeres Jornades Catalanes de la Dona
