El jutjat de violència sobre la dona de Tarragona va acordar aquest dilluns la presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home que va apunyalar la seva exparella al barri de Sant Pere i Sant Pau aquest divendres.
Segons informa el TSJC, la causa està oberta per un delicte de temptativa d'homicidi i la magistrada també va dictar una ordre de protecció per a la víctima. No consten antecedents de denúncies entre la parella.
Tal com va avançar NacióTarragona, els fets van passar al barri tarragoní de Sant Pere i Sant Pau, concretament davant del bloc Sant Felip. La dona, de 43 anys, havia sortit a passejar el gos quan la seva exparella, un home de 42 anys, la va agredir amb una arma blanca.
La víctima va ser traslladada en estat greu a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona a causa de les ferides provocades pel seu agressor.
Presó provisional i sense fiança per a l'home que va apunyalar la seva exparella a Tarragona
La jutgessa també va dictar una ordre de protecció per a la víctima
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 08 de gener de 2019 a les 12:18
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó