El jutjat de violència sobre la dona de Tarragona va acordar aquest dilluns la presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home que va apunyalar la seva exparella al barri de Sant Pere i Sant Pau aquest divendres.
Segons informa el TSJC, la causa està oberta per un delicte de temptativa d'homicidi i la magistrada també va dictar una ordre de protecció per a la víctima. No consten antecedents de denúncies entre la parella.
Tal com va avançar NacióTarragona, els fets van passar al barri tarragoní de Sant Pere i Sant Pau, concretament davant del bloc Sant Felip. La dona, de 43 anys, havia sortit a passejar el gos quan la seva exparella, un home de 42 anys, la va agredir amb una arma blanca.
La víctima va ser traslladada en estat greu a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona a causa de les ferides provocades pel seu agressor.
Presó provisional i sense fiança per a l'home que va apunyalar la seva exparella a Tarragona
Societat
La jutgessa també va dictar una ordre de protecció per a la víctima
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 12:18
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
