El titular del jutjat número 3 de Reus ha decidit deixar en presó preventiva sense fiança dos joves residents a Salou i un tercer veí de Cambrils mentre investiga un presumpta violació en grup a una noia el matí del 24 de juny en un domicili de Cambrils, segons avança el Diari de Tarragona.
La víctima hauria anat a casa d’un dels presumptes agressors amb un grup de persones després d’una festa i un altre dels empresonats hauria intimat amb ella. Tots dos haurien anat a un dormitori i uns minuts després hi hauria entrat un altre dels acusats d’agressió sexual amb penetració. Hauria estat aleshores quan haurien comès les agressions, i poc després s’hi hauria afegit el tercer presumpte agressor, sempre segons el mitjà tarragoní.
La víctima hauria manifestat en reiterades ocasions la negativa a participar en aquells fets, fins al punt que dos dels joves van marxar de l’habitació. El tercer, però, va continuar agredint-la sexualment.
Sembla que poc després una amiga de la víctima va entrar a l’habitació i aquesta li va demanar ajuda. L’amiga va aconseguir treure-la primer de l’habitació i després del pis. Posteriorment la jove va denunciar els fets als Mossos d’Esquadra.
Els tres joves van ser detinguts i el 27 de juny van ingressar a presó per ordre del jutjat de guàrdia. Aquest dilluns, el titular del jutjat d’instrucció número 3 de Reus ha acordat que els tres investigats continuïn a la presó.
Presó provisional i sense fiança per a tres joves acusats de violació múltiple a Cambrils
Societat
Els fets van passar el 24 de juny al domicili d'un dels detinguts
ARA A PORTADA
-
Societat El futur dels pisos turístics esvera Catalunya: totes les cares del xoc per la nova regulació David Cobo
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 de juliol de 2019 a
les 05:38
Et pot interessar
-
Societat
Ceuta, Lampedusa i Gaza miralls d’Europa (i 2)
-
Societat
Un robot xinès supera el rècord mundial d'Usain Bolt en els 100 metres d'atletisme
-
Societat
Detingut el propietari del cotxe calcinat que hauria originat l'incendi de l'Alt Penedès
-
Societat
Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què?
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
