El jutjat d'Instrucció 2 d'Olot ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança pel veí del municipi acusat d'apunyalar un home que va intervenir per evitar que agredís la seva cunyada.
L'arrestat, de 35 anys, està sent investigat per dos presumptes delictes d'homicidi en grau de temptativa: el de l'home i el de la seva exparella, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
Els fets van passar la matinada de divendres a dissabte quan l'home, que tenia una ordre d'allunyament i que hauria amenaçat anteriorment tant la dona com la seva filla, va entrar al domicili trencant una finestra i amb la intenció, suposadament, d'assassinar la seva exparella.
El cunyat de la dona va intervenir per evitar l'agressió i va rebre una ganivetada al pit. La víctima es troba en estat greu, però fora de perill.
Presó provisional per al detingut d'Olot ferit pel seu cunyat quan defensava l'exparella de l'agressor
El jutjat atribueix a l'arrestat dos delictes d'homicidi en grau de temptativa
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó