L'Ajuntament de Barcelona ha activat aquest dilluns al matí el Pla Bàsic d'Emergència Municipal en fase d'alerta pel mal estat de la mar i el temporal de llevantada, amb onades que poden superar els 2,5 metres d'alçada al litoral de la ciutat. El pla s'activa quan hi ha més d'un 30% de probabilitat que les onades puguin superar aquesta alçada i el mal estat de la mar pugui ser un perill per a les persones i per destrosses en el mobiliari. El consistori barceloní ha recomanat als ciutadans que augmentin la precaució i evitin accedir a les platges. Així mateix, ha recordat la prohibició d'accedir als espigons de la platja i d'entrar a l'aigua mentre onegi la bandera vermella.
Per la seva banda, la Guàrdia Urbana s'ha desplegat a l'àmbit del litoral metropolità i barra el pas als espigons i les zones on trenquen les onades per evitar riscos per a les persones.
Activat el Pla d'Emergència Municipal de Barcelona en fase d'alerta pel mal estat de la mar
L'Ajuntament demana als ciutadans que augmentin la precaució i evitin accedir a les platges
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2015 a
les 11:05
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
