El temps no ha fet patir gens l'arribada dels Reis d'Orient a Catalunya. La nit de dijous a divendres ha estat tranquil·la i de cel clar a pràcticament arreu del país. Així doncs, les prediccions del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) i de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), han estat bones: no hi ha hagut precipitacions, ni grans ràfegues de vent, ni boira. En definitiva, el camí ha estat serè per ses majestats. Les temperatures màximes han rondat els 16 graus a la majoria del país, amb l'excepció, de nou, de les terres de Ponent, on els registres han baixat lleugerament.
[noticiadiari]2/251037[/noticiadiari]
Per aquest divendres, la previsió meteorològica continua sent tranquil·la. Com a molt, al final de la jornada es formaran núvols baixos als dos extrems del litoral català, també a Ponent i al nord de la vall de l'Ebre. Això sí, la temperatura baixarà lleugerament de manera generalitzada i hi haurà bancs de boira i boirina fins a mig matí a la depressió Central, així com, una altra vegada, a punts de Ponent i a la vall de l'Ebre.
Aquesta matinada, també ens hem llevat amb algunes glaçades febles al Prepirineu, a la Catalunya Central i al prelitoral nord. No obstant això, no s'espera cap precipitació en línies generals. El vent bufarà fluix i variable al principi i al final del dia, amb el predomini del terral al litoral. La resta de la jornada s'imposarà el vent fluix amb cops moderats de component oest. A primera hora de la tarda hi haurà estones de component sud i est fluix al quadrant nord-est.
[plantillavirals]
Quin temps farà a Catalunya el dia de Reis?
Després d'una nit serena a pràcticament arreu del país, aquest divendres alguns indrets es lleven amb glaçades
ARA A PORTADA
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
06 de gener de 2023 a
les 08:45
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
