Les obres que Renfe està duent a terme per rehabilitar integralment l’estació de Sabadell Centre no estaran acabades el 19 de novembre, tal com inicialment la companyia havia anunciat. Per consegüent, tampoc no es pot recuperar la mobilitat a la zona en les dates previstes.
L’Ajuntament vol denunciar que no ha tingut cap informació directa de la companyia sobre l’incompliment del calendari previst. "Aquest incompliment en és una manca de respecte no tan sols cap a l’Ajuntament com a institució, sinó també cap a la ciutadania, que és qui continuarà patint els problemes de mobilitat generats per la mala planificació en aquestes obres", assenyala l'alcalde, Maties Serracant.
Renfe es va comprometre a restablir la circulació del trànsit en superfície al setembre, tot i que les obres a l’estació les ajornessin fins al 19 de novembre, compromisos que no s’han acomplert. “Exigim un calendari realista de les obres i que Renfe prioritzi el seu compromís de deixar lliure l’espai públic, tal com havien anunciat, perquè els afectats som els usuaris de la línia ferroviària i els ciutadans i ciutadanes de Sabadell, que no podem circular amb normalitat per un punt estratègic de la xarxa viària”, ha afirmat el tinent d’alcalde de Cohesió Territorial, Juli Fernàndez.
Finalment, l’Ajuntament denuncia tant la manca de planificació de Renfe com la nul·la informació sobre el nou plantejament de les obres.
Sabadell denuncia que Renfe incompleix el calendari d'obres a Sabadell Centre
Societat
El consistori exigeix a la companyia que posi tots els mitjans per acabar aquesta obra immediatament
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
17 de novembre de 2017 a
les 15:33
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
