Sis detinguts en un operatiu policial per desmantellar un «narcopis» del Raval

S'han intervingut diverses quantitats d'heroïna, cocaïna i metamfetamina

Publicat el 02 de març de 2018 a les 21:50
La Guàrdia Urbana de Barcelona, conjuntament amb la Unitat d'Investigació de la comissaria de Ciutat Vella dels Mossos d'Esquadra, ha detingut sis persones en una operació aquest divendres per desmantellar un pis del carrer de Picalquers, al barri del Raval, que es feia servir per vendre drogues. 

En el registre, s'han intervingut diverses quantitats d'heroïna, cocaïna i metamfetamina. Des de principis del 2017, els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona han realitzat 41 entrades en domicilis i han detingut 60 persones al barri del Raval, on des de fa mesos han proliferat els coneguts com a narcopisos. 

Aquest domicili convertit en punt de venda de drogues havia suplert les funcions dels narcopisos del número 22 del carrer d'En Roig, que es van clausurar l'any passat, segons han explicat els veïns. L'associació de veïns Roig-Picalquers-Robador (RPR), molt activa en la lluita contra els narcopisos al Raval, s'ha mostrat satisfeta per aquest nou operatiu policial.