Tallada la circulació de R2 nord i R11 entre Mollet del Vallès i Granollers per un atropellament mortal
Els trens que connecten amb les comarques gironines es desvien per Mataró
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2015 a
les 19:35
La circulació de trens de les línies R2 nord i R11 entre Mollet del Vallès i Granollers ha quedat interrompuda aquest diumenge a la tarda per l'atropellament mortal d'una persona. Segons ha informat Renfe, l'avís de l'accident s'ha rebut a les 19.40 hores del vespre entre Mollet i Montmeló. L'incident talla la circulació de combois en els dos sentits de la marxa i provoca retencions d'almenys mitja hora a tots els trens que han de passar per aquest punt. Els trens regionals de la línia R11 que connecten amb les comarques gironines es desvien per Mataró.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
-
Societat
Detingut un home acusat de robar 34 mòbils durant el Sónar
