Una baralla al centre de Barcelona ha acabat amb tres ferits per arma blanca i sis persones detingudes. Segons fonts de l'Ajuntament, diverses persones s'han vist involucrades en una baralla a la Travessera de Gràcia amb el carrer de Sardenya de la ciutat comtal.
L'avís s'ha rebut cap a les 16.30 hores i la policia ha detingut a sis dels implicats. Les armes blanques utilitzades serien catanes, segons publica el diari ARA.
Pel que fa als ferits, un dels tres està en estat crític, un altre greu i el tercer ha quedat ferit lleu.
El mateix mitjà apunta que l'incident hauria començat entre dues persones, una a peu i una en cotxe. En veure la baralla, un home hauria sortit amb dues catanes de dintre d'un establiment comercial per intervenir-hi.
Hi haurà ampliació.
[plantillavirals]
Tres ferits en una baralla amb catanes a la Travessera de Gràcia
Societat
S'han detingut sis persones implicades en la baralla
- Detingut per la Guàrdia Urbana de Barcelona -
- GUB
- Un agent de la Guàrdia Urbana d'Hospitalet de Llobregat -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Publicat el
11 d’agost de 2023 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
-
Societat
Mor ofegada una dona de 78 anys en una piscina a Sant Vicenç de Montalt
-
Societat
Continua la paradoxa a Barcelona: baixen els delictes mentre es manté la sensació d'inseguretat
-
Societat
El primer restaurador que torna després de l'esvoranc a Sant Gervasi: «Demà obrirem al 100%»
