Aquest cap de setmana han mort tres persones en tres accidents de trànsit. Aquest diumenge al matí ha mort un motorista en un xoc entre una moto i tres turismes a l'AP-7 a Mollet del Vallès (Vallès Oriental. La víctima és Javier C.L., de 48 anys i veí de Barcelona. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 10.36 hores d'aquest diumenge al quilòmetre 139,6 de l'AP-7, a tocar de la sortida 15 i del polígon industrial de Can Prat. Per causes que encara es desconeixen una moto i tres cotxes que circulaven en sentit Girona s'han vist involucrats en l'accident. Com a conseqüència del xoc, un dels ocupants de la motocicleta ha mort i l'altre ha resultat ferit de gravetat i ha estat evacuat a l'Hospital Sant Pau de Barcelona amb helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Dissabte a la matinada una persona va morir i una altra va quedar ferida menys greu aquest en accidentar-se un camió carregat de fruita a Moià. L'avís del sinistre es va rebre a les 03.36 hores al quilòmetre 24 de l'N-141C, que connecta Moià amb Calders i a tocar del Collet del Boix. Per causes que encara s'estan investigant, un camió carregat de fruita va sortir de la via i posteriorment va bolcar. Com a conseqüència del sinistre va morir el conductor del vehicle pesant, Ramon C. F., de 45 anys i veí de Sant Salvador de Guardiola. L'altre ocupant va resultar ferit menys greu.
L'altre accident mortal va passar dissabte a la tarda a la C-65 a l'altura de Quart. Hi va morir Ángeles B. B., la veïna de Cassà de la Selva (Gironès)de 71 anys. La dona va patir lesions de molta gravetat quan el cotxe en què viatjava i un camió van col·lidir frontalment. Els fets van passar poc després de les quatre de la tarda. La ferida, que va quedar atrapada a l'interior del cotxe i va haver de ser rescatada pels serveis d'emergència, va ser traslladada en ambulància fins a l'Hospital Josep Trueta de Girona, on va morir poc després.
Pel que fa a l'operació tornada del cap de setmana, aquest diumenge a la tarda les vies més transitades han estat la N-340 a Altafulla, el Vendrell i Bellvei; l'AP-7 a la Roca del Vallès i a Sant Celoni; la C-32 a Viladecans, la C-65 a Cassà de la Selva i la C-31 a Santa Cristina d'Aro.
Tres morts en tres accidents a les carreteres aquest cap de setmana
Societat
Els sinistres mortals han passat a Mollet del Vallès, Moià i Quart
ARA A PORTADA
-
Societat Desenes de famílies perden la beca per a casals d'estiu a Barcelona per canvis en els tràmits municipals David Cobo
-
Societat Un incendi al Solsonès se suma al d'Aiguamúrcia i complica l'operatiu dels Bombers Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Els Bombers treballen en un incendi forestal a Lladurs amb un potencial d'unes 400 hectàrees Ramon Estany Montanyà
Publicat el
15 de juny de 2014 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat
Aitana i El Mago Pop compren el Teatre Aquitània de Barcelona
-
Societat
Barcelona proposa Ciutat Meridiana al Pla de Barris i Viles de Catalunya: 25 milions d'euros en joc
-
Societat
El Suprem obre la porta a la retolació en castellà a les escoles catalanes
-
Societat
El lloguer a les zones tensionades puja un 3,71% en un any, lleugerament per sota de la Catalunya sense topalls
-
Societat
Detinguts tres menors per ferir una persona amb una arma blanca en un robatori a l’Hospitalet
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic rebutja que una altra unitat dels Mossos analitzi la investigació
