Troben en bon estat de salut la dona de 78 anys desapareguda dijous a Osona

Els serveis d'emergència l'han localitzat prop del castell de Mont-rodon, al terme municipal de Tona

Publicat el 05 de juny de 2017 a les 17:22

La dona desapareguda just després de ser localitzada pels serveis d'emergència Foto: Ajuntament de Sant Miquel de Balenyà


Els serveis d'emergència han localitzat aquesta tarda en bon estat de salut la dona de 78 anys veïna de Sant Miquel de Balenyà (Seva), a Osona, que va desaparèixer dijous. L'operatiu de rescat l'ha trobat a prop del castell de Mont-rodon, al terme municipal de Tona. Fonts dels Bombers han confirmat a NacióDigital que la dona està bé, conscient i camina. 

L'anciana, que pateix Alzheimer, està acompanyada de la seva família des que l'han trobat, pocs minuts abans de les set de la tarda. Metges del SEM li estan fent una exploració mèdica per comprovar que estigui bé, ja que porta gairebé cinc dies sola enmig del bosc. La dona ha estat traslladada a l'Hospital Universitari de Vic amb deshidratació.

L'operatiu de rescat s'havia reprès aquest matí i hi participaven 12 unitats dels Bombers, diverses dotacions canines i un helicòpter dels Mossos, a més de desenes de voluntaris.