Matí complicat a l'AP-7: dos accidents provoquen retencions a Garrigàs i Subirats

Societat

La circulació també ha estat interrompuda a l'N-II durant una estona aquest dijous al matí per un tercer accident

Publicat el 15 d’octubre de 2026 a les 09:24
Actualitzat el 15 d’octubre de 2026 a les 09:43

Dos accidents en un matí a l'AP-7. D'una banda, un accident a Garrigàs (Alt Empordà) entre un camió i una moto ha obligat a tallar l'autopista aquest dijous al matí. A les 9.40 hores, però, ja s'ha obert la circulació a un dels carrils, si bé la incidència ocasiona quatre quilòmetres de retencions fins a Bàscara.

D'altra banda, un segon accident entre Sant Sadurní d'Anoia i Subirats (Alt Penedès) en què s'han vist implicats dos camions i diversos turismes també ha obligat a tallar la circulació de l'AP-7 durant una estona, on ara també hi ha ja un carril obert. Fonts de Trànsit han indicat que un dels vehicles pesants hauria perdut part de la càrrega. A causa de l'accident, hi ha fins a 10,5 quilòmetres de retencions fins a Gelida en sentit sud i un més en sentit nord, al mateix punt.

A més, a la mateixa autopista, hi ha els següents punts de congestió:

  • Quatre quilòmetres entre Vilablareix i Aiguaviva
  • Tres quilòmetres entre Barberà del Vallès i Badia del Vallès
  • Un quilòmetre entre Subirats i Granada

Un tercer accident a Fornells de la Selva

D'altra banda, aquest dijous al matí també s'ha hagut de tallar la circulació a l'N-II a Fornells de la Selva (Gironès) durant una estona per un altre accident. A més, a la mateixa via hi ha cua de Tordera a Maçanet de la Selva i d'Orriols a Pontós en sentit Figueres.

Escull Nació com la teva font preferida de Google