Ensurt dels veïns del passeig de Solsona aquest dimecres al migdia. Pels volts de quarts de dues, els veïns del passeig Pare Claret han presenciat com un camió que transportava un contenidor s'ha encastat contra un comerç.
Tot plegat ha ocorregut perquè una de les seves grues que subjecta el contenidor ha picat amb el pis d'un balcó. A conseqüència de l'impacte, el vehicle ha perdut el control i ha girat bruscament contra l'aparador d'una floristeria, trencant els vidres.
Afortunadament, per l'hora que era, la botiga estava tancada i hi havia poca gent pel carrer, de manera que no s'han lamentat danys personals. Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat la policia local, que han ajudat al conductor del camió a retirar el vehicle assegurant que ningú prengués mal amb la trencadissa dels vidres.
[plantillavirals]
Un camió s'encasta contra l'aparador d'un comerç del passeig de Solsona
El vehicle ha perdut el control en enganxar-se al pis d'un balcó
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2021 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Qui era Joan Fiveller i per què es vol canviar el nom del carrer Ferran?
-
Societat
Un de cada tres residents a Barcelona és nascut a l'estranger
-
Societat
Mor un dels testimonis clau en la gestió de la dana
-
Societat
El malestar per la balisa V-16 arriba a Europa
-
Societat
CCOO desconvoca la vaga a FGC prevista durant el MWC
-
Societat
Catalunya recuperarà el 2027 la circulació d'un funicular històric
