Un conductor begut va recórrer aquest dissabte a la nit nou quilòmetres en sentit contrari a la C-17 a Osona. Diversos usuaris van alertar els Mossos d'Esquadra pels voltants de la mitjanit d'un vehicle que circulava en contra direcció al quilòmetre 83 de la C-17, al límit entre el Ripollès i Osona.
L'infractor va ser interceptat nou quilòmetres més tard per una patrulla al quilòmetre 74, a les Masies de Voltregà, després d'haver-se saltat set sortides. En el vehicle hi viatjaven dues persones i el conductor mostrava signes evidents d'anar borratxo. L'home, un veí de Campdevànol de 52 anys, es va negar a bufar correctament i a passar la prova d'alcoholèmia. Va quedar imputat per tres delictes contra la seguretat del trànsit, negar-se a fer la prova d'alcoholèmia i conducció temerària.
Un conductor begut recorre nou quilòmetres en sentit contrari a la C-17 a Osona
L'infractor va ser interceptat pels Mossos d'Esquadra i es va negar a fer la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2015 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
