Un conductor ha quedat ferit crític aquest diumenge al matí en estimbar-se amb el cotxe per un pont de l'N-II a Sant Pol de Mar (Maresme). El sinistre s'ha produït a les 07.18 hores al quilòmetre 663 de l'N-II, a tocar de la urbanització Can Villar.
El vehicle ha sortit de la via a l'alçada d'un pont, ha caigut uns cinc metres i ha quedat bolcat a la carretera que passa per sota. Els Bombers de la Generalitat han treballat per excarcerar l'afectat d'entre la ferralla.
L'home, únic ocupant del turisme, ha estat evacuat pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Dues ambulàncies del SEM, tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i diverses dotacions dels Bombers s'han desplaçat a l'accident.
No ha estat l'únic sinistre de trànsit d'aquest diumenge amb un ferit crític ja que se n'ha produït un altre pràcticament a la mateixa hora –a les 07.16 hores- a l'Escala (Alt Empordà). Un cotxe ha sortit de la via al quilòmetre 1 de la GIP-6307, a Sant Martí d'Empúries. El conductor ha resultat ferit crític i evacuat a l'Hospital Josep Trueta de Girona. Dues ambulàncies i l'helicòpter del SEM i quatre patrulles dels Mossos han acudit a l'accident.
[plantillasuccessos]
Un conductor, ferit crític en estimbar-se amb el cotxe per un pont a Sant Pol de Mar
El vehicle ha caigut uns cinc metres i els Bombers han hagut d'excarcerar l'afectat
- Els Bombers treballant en l'excarceració de la víctima -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2022 a
les 12:42
Et pot interessar
-
Societat
Rècord històric de passatgers al metro de Barcelona i als Ferrocarrils per Sant Jordi
-
Societat
Estira-i-arronsa a Barcelona per la manera de construir pisos protegits des de l'Ajuntament
-
Societat
Neix el CaixaResearch Institute de la Fundació la Caixa, primer centre de recerca en immunologia de l'estat espanyol i Portugal
-
Societat
Mor Josep Manuel Anglada, pare de l'alpinisme modern
-
Societat
Llargues cues al centre de Barcelona per la regularització extraordinària de migrants
-
Societat El Govern amplia els ajuts al lloguer: més termini, més renda i més beneficiaris
