Un conductor ha quedat ferit crític aquest diumenge al matí en estimbar-se amb el cotxe per un pont de l'N-II a Sant Pol de Mar (Maresme). El sinistre s'ha produït a les 07.18 hores al quilòmetre 663 de l'N-II, a tocar de la urbanització Can Villar.
El vehicle ha sortit de la via a l'alçada d'un pont, ha caigut uns cinc metres i ha quedat bolcat a la carretera que passa per sota. Els Bombers de la Generalitat han treballat per excarcerar l'afectat d'entre la ferralla.
L'home, únic ocupant del turisme, ha estat evacuat pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Dues ambulàncies del SEM, tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i diverses dotacions dels Bombers s'han desplaçat a l'accident.
No ha estat l'únic sinistre de trànsit d'aquest diumenge amb un ferit crític ja que se n'ha produït un altre pràcticament a la mateixa hora –a les 07.16 hores- a l'Escala (Alt Empordà). Un cotxe ha sortit de la via al quilòmetre 1 de la GIP-6307, a Sant Martí d'Empúries. El conductor ha resultat ferit crític i evacuat a l'Hospital Josep Trueta de Girona. Dues ambulàncies i l'helicòpter del SEM i quatre patrulles dels Mossos han acudit a l'accident.
[plantillasuccessos]
Un conductor, ferit crític en estimbar-se amb el cotxe per un pont a Sant Pol de Mar
El vehicle ha caigut uns cinc metres i els Bombers han hagut d'excarcerar l'afectat
- Els Bombers treballant en l'excarceració de la víctima -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2022 a les 12:42
Et pot interessar
-
Societat
Les pistes dels primers dies de la regulació de lloguers de temporada: així canvia l'escenari de l'habitatge
-
Societat
Detenen dos homes després de robar un cotxe a Saragossa i accidentar-se a l'AP-7
-
Societat
Els pagesos mantenen els bloquejos a l'AP-7, l'N-II, la C-16 i l'accés al Port de Tarragona
-
Societat
Catalunya ha incorporat 24.518 nous habitatges de lloguer en un any als municipis tensionats
-
Societat
El que s'estudia a la universitat modifica la ideologia
-
Societat
Càrregues policials a la manifestació antifeixista contra el grup ultra Núcleo Nacional
