Un detingut i dos identificats en una protesta contra Vox a Barcelona

Els Mossos d'Esquadra detenen un manifestant antifeixista i l'acusen d'un delicte de danys en el marc d'una concentració que ha acabat amb un agent ferit lleu

Publicat el 08 de febrer de 2019 a les 20:00
L'acte que aquest divendres ha celebrat Vox en una rostisseria del carrer València de Barcelona ha acaba amb aldarulls, un detingut, dos identificats i un agent dels Mossos d'Esquadra ferit lleu, segons confirmen fonts de la policia catalana.

L'acte comptava amb la paticipació de Jorge Buxadé, membre del comitè executiu del partit d'ultradreta i diversos grups antifeixistes, així com alguns Comitès de Defensa de la Repúblcia (CDR) i Arran havien convocat una concentració de rebuig a les portes del local.

Els Mossos vigilaven l'accés i després del llançament d'alguns objectes els agents anatiavalots han carregat contra els manifestants. 

La policia catalana ha detingut un dels participants en la concentració i l'acusen d'un delicte de danys, mentre que la policia catalana no ha acalrit el motiu de la identificació de dues persones més.