L'acte que aquest divendres ha celebrat Vox en una rostisseria del carrer València de Barcelona ha acaba amb aldarulls, un detingut, dos identificats i un agent dels Mossos d'Esquadra ferit lleu, segons confirmen fonts de la policia catalana.
L'acte comptava amb la paticipació de Jorge Buxadé, membre del comitè executiu del partit d'ultradreta i diversos grups antifeixistes, així com alguns Comitès de Defensa de la Repúblcia (CDR) i Arran havien convocat una concentració de rebuig a les portes del local.
Els Mossos vigilaven l'accés i després del llançament d'alguns objectes els agents anatiavalots han carregat contra els manifestants.
La policia catalana ha detingut un dels participants en la concentració i l'acusen d'un delicte de danys, mentre que la policia catalana no ha acalrit el motiu de la identificació de dues persones més.
Un detingut i dos identificats en una protesta contra Vox a Barcelona
Els Mossos d'Esquadra detenen un manifestant antifeixista i l'acusen d'un delicte de danys en el marc d'una concentració que ha acabat amb un agent ferit lleu
ARA A PORTADA
-
Què passa a TV3 i Catalunya Ràdio? Reticències sindicals pel 3CatInfo i el futur de les redaccions Víctor Rodrigo
-
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
Publicat el 08 de febrer de 2019 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 7 d'agost: la temperatura torna a enfilar-se
-
Societat Festes de Gràcia 2025: cartell, concerts, carrers guarnits i programa
-
Societat Tanquen un centre d’estètica a l’Eixample que feia tractaments amb material caducat
-
Societat Nova ciberestafa a Booking: a través de les reserves extrauen les dades bancàries
-
Societat Detenen l'home que va llençar lleixiu a una treballadora d'una benzinera de Nou Barris
-
Societat Programa de les festes de Gràcia 2025