L'acte que aquest divendres ha celebrat Vox en una rostisseria del carrer València de Barcelona ha acaba amb aldarulls, un detingut, dos identificats i un agent dels Mossos d'Esquadra ferit lleu, segons confirmen fonts de la policia catalana.
L'acte comptava amb la paticipació de Jorge Buxadé, membre del comitè executiu del partit d'ultradreta i diversos grups antifeixistes, així com alguns Comitès de Defensa de la Repúblcia (CDR) i Arran havien convocat una concentració de rebuig a les portes del local.
Els Mossos vigilaven l'accés i després del llançament d'alguns objectes els agents anatiavalots han carregat contra els manifestants.
La policia catalana ha detingut un dels participants en la concentració i l'acusen d'un delicte de danys, mentre que la policia catalana no ha acalrit el motiu de la identificació de dues persones més.
Un detingut i dos identificats en una protesta contra Vox a Barcelona
Els Mossos d'Esquadra detenen un manifestant antifeixista i l'acusen d'un delicte de danys en el marc d'una concentració que ha acabat amb un agent ferit lleu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2019 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català