El dimarts ha estat el preludi d'aquest dimecres, que seguirà el mateix guió tot i que d'una manera més extrema. Les temperatures continuaran a la baixa en general, tot i que es mantindran i s'eixamplaran les diferències entre el matí i la tarda. Tot, sense precipitacions més enllà d'algun ruixat puntual al litoral i prelitoral nord i central.
A Barcelona es registraran 12 graus durant la primera meitat del dia, set menys que a la tarda, quan s'arribarà als 19. A Girona la diferència serà de fins a 12 graus, amb 5 al matí i 17 a la tarda. A Lleida, es registraran 8 graus a primera hora i 18 després de dinar, mentre que a Tarragona, el mercuri s'elevarà des dels 12 graus matinals fins als 19.
El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ja ha desactivat l'avís de perill per vent que ha mantingut el país en alerta els darrers dies. D'altra banda, el cel romandrà serè a bona part del territori, amb l'excepció d'alguns bancs de núvols baixos al quadrant nord-est.
[plantillavirals]
Un dimecres de contrasts meteorològics: matí d'hivern i tarda de primavera
Les temperatures cauran fins a mínimes d'un grau durant les primeres hores i s'enfilaran fins als 20 en la segona meitat del dia
- Sortida del sol a Barcelona, aquest dimarts -
- Alfons Puertas / Observatori Fabra
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2023 a
les 19:38
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat Què passarà amb els mestres després de la setmana de vaga?
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
