El dimarts ha estat el preludi d'aquest dimecres, que seguirà el mateix guió tot i que d'una manera més extrema. Les temperatures continuaran a la baixa en general, tot i que es mantindran i s'eixamplaran les diferències entre el matí i la tarda. Tot, sense precipitacions més enllà d'algun ruixat puntual al litoral i prelitoral nord i central.
A Barcelona es registraran 12 graus durant la primera meitat del dia, set menys que a la tarda, quan s'arribarà als 19. A Girona la diferència serà de fins a 12 graus, amb 5 al matí i 17 a la tarda. A Lleida, es registraran 8 graus a primera hora i 18 després de dinar, mentre que a Tarragona, el mercuri s'elevarà des dels 12 graus matinals fins als 19.
El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ja ha desactivat l'avís de perill per vent que ha mantingut el país en alerta els darrers dies. D'altra banda, el cel romandrà serè a bona part del territori, amb l'excepció d'alguns bancs de núvols baixos al quadrant nord-est.
[plantillavirals]
Un dimecres de contrasts meteorològics: matí d'hivern i tarda de primavera
Les temperatures cauran fins a mínimes d'un grau durant les primeres hores i s'enfilaran fins als 20 en la segona meitat del dia
- Sortida del sol a Barcelona, aquest dimarts -
- Alfons Puertas / Observatori Fabra
ARA A PORTADA
-
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, et rius de nosaltres» Guillem Delso
-
Autocrítica a mitges de Mazón en l'aniversari de la dana: «Hi ha coses que haurien d'haver funcionat millor» Marc Orts i Cussó
-
-
La ferida antipolítica de la dana: «L'extrema dreta està canalitzant el malestar» Moisés Pérez Pascual
-
Un any després de la dana: «Hi ha molta por, els carrers tornen a inundar-se quan plou» Neus Climent
Publicat el 14 de març de 2023 a les 19:38
Et pot interessar
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
-
Societat
Els treballadors del metall col·lapsen les entrades de Barcelona el primer dia de vaga
-
Societat
Tallades la C-32 i la B-20 a Cornellà de Llobregat per una manifestació
