Un familiar de la menor de Manresa ha intentat agredir un dels acusats d'agredir-la sexualment quan aquest sortia de l'edifici de l'Audiència de Barcelona. Aquest dimecres estava prevista la declaració de la víctima en la segona sessió del judici, però la vista s'ha acabat suspenent per un problema familiar d'un dels advocats, tal i com ha avançat NacióDigital.
El familiar de la menor es trobava fora de l'edifici i, quan ha vist sortir un dels acusats, que anava tapat amb una peça de roba, s'hi ha abraonat amb la intenció d'agredir-lo. Un grup d'agents dels Mossos d'Esquadra, però, han impedit que s'hi acostés i l'han retingut fins que l'acusat ha marxat corrent i s'ha rebaixat la tensió.
El judici va començar aquest dimarts a l'Audiència de Barcelona amb sis acusats d'abusar sexualment una menor a Manresa el 2016. Tots sis van negar haver mantingut relacions amb ella i alguns d'ells fins i tot van afirmar que no la coneixien.
Després de la suspensió de la sessió d'aquest dimecres, es preveu que el judici continuï dijous amb la compareixença de perits, i que la declaració de la víctima se celebri dilluns.
Un familiar de la menor presumptament violada a Manresa intenta agredir un dels acusats
Societat
Els fets van succeir dimecres a la sortida de la primera sessió del judici a l'Audiència Provincial
ARA A PORTADA
-
Societat El futur dels pisos turístics esvera Catalunya: totes les cares del xoc per la nova regulació David Cobo
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
03 de juliol de 2019 a
les 13:16
Et pot interessar
-
Societat
Ceuta, Lampedusa i Gaza miralls d’Europa (i 2)
-
Societat
Un robot xinès supera el rècord mundial d'Usain Bolt en els 100 metres d'atletisme
-
Societat
Detingut el propietari del cotxe calcinat que hauria originat l'incendi de l'Alt Penedès
-
Societat
Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què?
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
