Una persona ha resultat ferida de gravetat aquest divendres a la tarda en veure's involucrada en un xoc entre un cotxe i una furgoneta a Berga. Concretament, el sinistre ha tingut lloc cap a un quart de set de la tarda al quilòmetre 94 de la carretera C-16. El ferit greu és el conductor del cotxe, que ha estat traslladat a l'hospital de Manresa. El conductor de la furgoneta ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'hospital de Berga.
La furgoneta s'ha incendiat, per la qual cosa ha calgut la intervenció de cinc dotacions de Bombers, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. La via ha hagut de ser tallada en sentit Manresa, i el trànsit s'ha desviat per la carretera C-16z.
Un ferit greu en un accident de trànsit entre una furgoneta i un cotxe a Berga
Ha calgut tallar la via en sentit Manresa atès que un dels dos vehicles s'ha incendiat
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2015 a les 19:06
Et pot interessar
-
Societat Treballen en un incendi a una nau d'un polígon industrial a Vic
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català