Una persona ha mort atropellada aquest vespre en un accident a la C-14 a la Selva del Camp, al Baix Camp. Per causes que encara s'estan investigant, un autocar ha atropellat un home, de 71 anys, que era fora del seu vehicle perquè havia tingut una avaria. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 20.09 h.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
En l'autocar que ha atropellat l'home hi anaven 37 estudiants majors d'edad de la Universitat Politécnica de Valencia que es dirigien a Andorra per anar a esquiar. No hi ha hagut ferits.
Amb aquesta víctima, són 25 les persones que han mort en accidents de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un home de 71 anys mor atropellat per un autocar a la C-14 a la Selva del Camp
La víctima era fora del seu vehicle perquè havia tingut una avaria
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2019 a les 21:29
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta