Una persona ha mort atropellada aquest vespre en un accident a la C-14 a la Selva del Camp, al Baix Camp. Per causes que encara s'estan investigant, un autocar ha atropellat un home, de 71 anys, que era fora del seu vehicle perquè havia tingut una avaria. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 20.09 h.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
En l'autocar que ha atropellat l'home hi anaven 37 estudiants majors d'edad de la Universitat Politécnica de Valencia que es dirigien a Andorra per anar a esquiar. No hi ha hagut ferits.
Amb aquesta víctima, són 25 les persones que han mort en accidents de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un home de 71 anys mor atropellat per un autocar a la C-14 a la Selva del Camp
La víctima era fora del seu vehicle perquè havia tingut una avaria
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 21:29
Et pot interessar
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
-
Societat
Nova incidència a l'R3 entre la Garriga i Centelles: el tram que es va restablir després de 50 dies
