La Policia Local de Manlleu i els Mossos van desallotjar dos blocs de pisos la matinada d'aquest dissabte a causa d'un incendi intencionat. Segons explica el consistori, les forces de seguretat han detingut el presumpte autor dels fets, que és l'ocupant del pis on es va originar el foc.
El pis era propietat de l'Agència Catalana de l'Habitatge i l'arrestat estava a punt de ser desnonat. Segons fonts municipals, els agents van haver de desallotjar l'edifici on cremava el pis, però també l'edifici del costat pel perill que suposava. Poques hores després dels fets, però, els veïns van poder tornar als seus domicilis i cap persona va resultar ferida. A causa de l'incendi van morir dos gossos que no van poder ser rescatats pels Bombers.
Segons informa l'Ajuntament de Manlleu, està previst que la setmana que ve s'executi el llançament del pis per ordre judicial. Al detingut se li atribueix un presumpte delicte d'incendi i dos presumptes delictes de maltractament animal amb resultat de dos gossos morts.
L'Ajuntament de Manlleu es personarà en l'acusació del detingut i està previst que l'arrestat passi a disposició judicial entre aquest diumenge i dilluns.
[plantillasuccessos]
Un incendi intencionat provoca el desallotjament de dos blocs de pisos a Manlleu
Societat
S'ha detingut la persona que vivia al pis on es va originar el foc, que estava pendent de ser desnonada
- El pic incendiat a Manlleu -
- Ajuntament de Manlleu
ARA A PORTADA
-
Internacional Europa aposta per prohibir l'accés dels menors de 13 anys a les xarxes socials Marc Orts i Cussó
-
Economia La Comissió Europea veu Barcelona com un dels «pols» de la IA: «Té una oportunitat extraordinària» Neus Climent / Agències
-
-
Política Estat i Generalitat certifiquen el compromís amb l'ampliació del Prat però deixen els diners per al 2031 Bernat Surroca Albet
-
Política El govern espanyol destinarà 1.760 milions al Prat amb l'ampliació a l'horitzó Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
14 de novembre de 2021 a
les 11:16
Et pot interessar
-
Societat
Mor un ciclista atropellat per un tren quan travessava les vies per un punt no permès a Molins de Rei
-
Societat
Els socorristes reclamen una llei per garantir la seguretat a les platges catalanes
-
Societat
Els Mossos ho confirmen: Jonathan Andic va utilitzar el telèfon durant el viatge a l'Equador
-
Societat
Retards de 20 minuts a l’R2 Sud de Rodalies per un robatori de cable a l'estació de França
-
Societat
Esclaus del segle XXI
-
Societat La meitat dels estudiants de Medicina a Catalunya són de fora
