Un intoxicat lleu en cremar-se un televisor en un pis de Ripollet
No ha calgut desallotjar cap veí
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’agost de 2015 a
les 14:05
Un menor de 17 anys ha patit una intoxicació lleu aquest diumenge a causa l'incendi d'un televisor en un pis del carrer Molí, a Ripollet (Vallès Occidental). El noi ha estat traslladat al CAP del municipi pel Servei d'Emergències Mèdiques. Les flames només han calcinat el televisor i no han obligat a desallotjar cap altre veí de l'immoble. Tot i això, els Bombers han recomanat els veïns que es quedessin dins de casa per la presència de fum a l'edifici.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
