Un home ha mort aquest dilluns al matí en un accident de trànsit a la TV-3022, al terme municipal del Perelló, al Baix Ebre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 8.22 hores quan, per causes que s'investiguen, dos turismes han xocat frontalment.
El conductor d'un dels cotxes ha perdut la vida, mentre que la conductora de l'altre ha resultat ferida en estat crític i ha estat traslladada en helicòpter a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
La via s'ha tallat en els dos sentits de la marxa i la circulació s'ha desviat per l'N-340 i la C-12.
Arran de la incidència s'han activat sis patrulles dels Mossos, cinc dotacions dels Bombers i dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del SEM.
[plantillasuccessos]
Un mort i un ferit crític en una topada frontal de trànsit al Perelló
L'accident ha tingut lloc a primera hora del matí d'aquest diumenge a la TV-3022

- Un agent dels Mossos d'Esquadra -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2022 a les 09:35
Et pot interessar
-
Societat Per què hi ha un conflicte obert a Vallcarca?
-
Societat El temps d'aquest dimecres 2 de juliol: l'onada de calor s'acomiada amb sol i ruixats
-
Societat Un líder dels Casuals accepta sis anys de presó pel crim en un prostíbul de Barcelona
-
Societat El Meteocat activa l'avís de temps violent a sis comarques
-
Societat Mor un home de 65 anys de l'Hospitalet de Llobregat en un accident de muntanya a l'Aragó
-
Societat Entitats socials porten al Síndic de Greuges la manca de sancions per incomplir el 30% d'habitatge protegit a Barcelona