El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores ha mort una persona per coronavirus a la demarcació de Lleida.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 234, 204 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 202 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat.
[noticiadiari]66/38764[/noticiadiari]
Salut també ha confirmat 20 casos positius nous, més de la meitat dels que es van registrar ahir. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.859 casos des de l'inici de la crisi, 2.464 a Lleida i 395 al Pirineu. A la regió sanitària de Ponent, la que no passarà a la segona fase de la desescalada, s'han registrat 19 casos en les darreres hores; de 2.445 a 2.464
Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 1.180, set més que aquest dimecres.
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
Un mort per coronavirus a la demarcació de Lleida i 20 casos nous en les últimes hores
El territori suma un total de 234 víctimes mortals i 2.859 casos detectats
ARA A PORTADA
-
L'exèrcit, al centre del foc creuat entre la Moncloa i el PP: «No pot actuar d'ofici» Marc Orts i Cussó
-
La Moncloa declara zona catastròfica setze comunitats mentre carrega contra el «negacionisme climàtic» de Feijóo i Vox Pep Martí i Vallverdú
-
-
ERC pressiona el PSOE per complir «íntegrament» amb la condonació del deute i el finançament Redacció
-
El Govern trasllada a Renfe i Adif la seva «preocupació» per les incidències a la xarxa de Rodalies Sara Escalera
Publicat el 29 de maig de 2020 a les 11:58
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 27 d'agost: 17 comarques en alerta per pluges i tempestes
-
Societat Es fa viral una estàtua de Barcelona atribuïda a Jaume Plensa... que no existeix
-
Societat Macaco i Clara Peya donen suport a la flotilla que surt diumenge cap a Palestina
-
Societat Les ciutats de Palestina seran el nou districte 11 de Barcelona
-
Societat Un incendi a un pis de Les Corts deixa dues persones ferides
-
Societat Montserrat «viatja» al Parlament Europeu a proposta del PP