Un motorista ha mort aquest divendres a la C-15 a l'altura de Vilafranca del Penedès, segons ha informat el Servei Català del Trànsit. Els Mossos han rebut l'avís pocs minuts després de dos quarts de set de la tarda. Per causes que encara s'estan investigant, un turisme i una motocicleta han xocat frontalment i el conductor de la motocicleta ha perdut la vida.
Segons les primeres informacions, el motorista podria haver envaït el carril en sentit contrari. A causa de l'accident, la C-15 ha quedat tallada al trànsit en els dos sentits i es fan desviaments senyalitzats. Amb aquesta ja són 155 les víctimes mortals en accident de trànsit aquest 2019 a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de l'accident, s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un motorista mor en un xoc frontal amb un turisme a la C-15 a Vilafranca del Penedès
Societat
Ja són 155 les víctimes mortals en accident de trànsit el 2019 a la xarxa viària interurbana
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2019 a
les 20:52
Et pot interessar
-
Societat
L'Arquebisbat de Barcelona intervé tres fundacions diocesanes per presumptes irregularitats en la gestió
-
Societat PSOE i Sumar arriben a un acord per desplegar una nova pròrroga de lloguers més àmplia
-
Societat Un intern de Quatre Camins condemnat per homicidi s'escapa durant una sortida a Barcelona
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
-
Societat
Collboni anuncia ara que demanarà a l'Estat canviar la llei per poder regular els lloguers comercials
-
Societat Detenen un home acusat de provocar tres incendis forestals al Prat de Llobregat
