Un vol de prova farà, a finals de maig, un simulacre del vol 4U9525 de Germanwings, que es va estavellar als Alps francesos, amb l'objectiu de reproduir els paràmetres del vol i poder avançar en les investigacions. Aquest simulacre permetrà analitzar els paràmetres tècnics durant les últimes 25 hores de trajecte, com ara la velocitat, l'altitud i la manera de pilotatge.
Aquest dijous es complirà un mes del tràgic accident del vol que cobria la ruta Barcelona-Düsseldorf, en què van morir 150 persones (sis membres de la tripulació i 144 passatgers), entre els quals hi figuren 50 espanyols i 67 alemanys.
Un informe provisional al juny
El ministre de Transport alemany, Alexander Dobrindt, va indicar que l'aclariment de l'accident portarà el seu temps, tot i que va avançar que a principis de juny s'hauria de publicar ja un informe provisional sobre l'accident.
Dobrindt, qui va comparèixer davant dels mitjans després de fer-ho al Bundestag, va assenyalar que després de l'avaluació detallada de la caixa registradora de veus en cabina (VCR) i del registrador de dades de vol (FDR), tot apunta a la intencionalitat del copilot de l'aeronau, Andreas Lubitz, d'estavellar l'avió.
Un vol de prova farà un simulacre de l'avió estavellat de Germanwings
Societat
Al juny es publicarà un informe provisional sobre l'accident
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2015 a
les 11:12
Et pot interessar
-
Societat
Illa envia Bombers a l'Aragó per col·laborar en l'extinció d'incendis
-
Societat
Els Mossos investiguen un tiroteig al Prat de Llobregat
-
Societat
Barcelona vol omplir de càmeres la ciutat: de 186 a 500 en menys d'un any
-
Societat
FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià per renovar les vies: afectacions i alternatives
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
