Una clienta denuncia que un restaurant de Barcelona s'ha negat a atendre-la en català

La usuària trasllada la queixa a La Plataforma per la Llengua i a l'Agència Catalana de Consum

Redacció
07 de juliol del 2016
Actualitzat a les 19:13h
La usuària de Twitter @dianacoromines ha denunciat un cas de discriminació lingüística en un establiment de Barcelona. "Al restaurant Neri em reben així: no entiendo catalán. Em queixo al cap i què em responen? tu no ets ningú", es pot llegir en una de les piulades que va fer aquest dimarts. 

La discussió no va acabar aquí. Després que la clienta recordés al treballador de l'establiment els seus drets lingüístics, aquest la va contestar en un "to agressiu i menyspreu". És per això que @dianacoromines va traslladar la queixa a La Plataforma per la Llengua i va assegurar que també posaria el cas en mans de l'Agència Catalana de Consum. Per la seva banda, l'hotel Neri es va disculpar el mateix dia i va assegurar que atén els seus clients en "català, castellà, anglès i francès".

La setmana passada el músic Qumi Portet també va denunciar una situació similar viscuda en un vaixell de Baleària. Un cambrer es va negar a atendre'l en català després que l'artista li demanés un "cafè amb ell". 
Arxivat a