Una dona de 74 anys i veïna de Puig-reig (Berguedà) ha mort ofegada aquest diumenge al matí a la platja de Sant Antoni de Calonge (Baix Empordà), segons han informat els Mossos d'Esquadra.
La policia ha rebut l'avís pels volts del migdia que hi havia el cos d'una dona surant a l'aigua, a l'altura de l'Avinguda Catalunya.
El socorrista i els serveis sanitaris han rescatat la víctima del mar i han intentat la reanimació però no s'ha pogut fer res per salvar-li la vida. L'autòpsia serà l'encarregada d'esclarir les causes de la mort.
Es tracta de la segona víctima d'aquest cap de setmana a les platges catalanes després que aquest dissabte una dona morís atropellada per una embarcació a Salou.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2010 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català