Una dona de 74 anys i veïna de Puig-reig (Berguedà) ha mort ofegada aquest diumenge al matí a la platja de Sant Antoni de Calonge (Baix Empordà), segons han informat els Mossos d'Esquadra.
La policia ha rebut l'avís pels volts del migdia que hi havia el cos d'una dona surant a l'aigua, a l'altura de l'Avinguda Catalunya.
El socorrista i els serveis sanitaris han rescatat la víctima del mar i han intentat la reanimació però no s'ha pogut fer res per salvar-li la vida. L'autòpsia serà l'encarregada d'esclarir les causes de la mort.
Es tracta de la segona víctima d'aquest cap de setmana a les platges catalanes després que aquest dissabte una dona morís atropellada per una embarcació a Salou.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2010 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Un estudi català descobreix un medicament que millora la supervivència de la fibrosi pulmonar idiopàtica
-
Societat
Mor el cinquè sensesostre a Badalona des d'inicis de 2026
-
Societat
Pere Macias: «La inversió a Rodalies s’ha de mantenir durant dues dècades per compensar la desinversió»
-
Societat
Barcelona diu adeu a una discoteca emblemàtica de la nit del rock
-
Societat
Eduard Sallent s'incorpora a una consultora europea d'estratègia i intel·ligència
-
Societat
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març
