Una dona ha resultat ferida molt greu en un accident de trànsit que s'ha produït aquest dissabte al matí a Barcelona. Els fets han passat poc després de dos quarts d'onze a l'encreuament entre la ronda General Mitre i el carrer Septimània -a tocar de l'entrada del túnel per passa per sota de la plaça Lesseps-, quan, per causes que s'estan investigant, un tot-terreny ha xocat contra una motocicleta.
A causa de la topada, la motorista, una dona de 46 anys, ha resultat ferida molt greu i ha estat traslladada en ambulància medicalitzada del SEM a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. La Guàrdia Urbana ha fet la prova d'alcoholèmia i drogues al conductor del vehicle amb resultat negatiu.
Segons ha pogut saber l'ACN, la dona presenta politraumatisme i traumatisme craneoencefàl·lic. Com a conseqüència de l'accident, la Guàrdia Urbana ha hagut de tallar durant una estona un carril de la circulació en el tram afectat sentit Besòs perquè el vehicle ha quedat immobilitzat i també s'ha hagut de netejar la calçada. Pel que sembla, la motorista carregava bosses amb la compra i part la mercaderia ha quedat escampada sobre el vial.
Una motorista, en estat molt greu en xocar contra un tot-terreny a Barcelona
La topada ha passat a l'encreuament entre la ronda General Mitre i el carrer Septimània, a tocar de la plaça Lesseps
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
19 de setembre de 2015 a
les 17:03
Actualitzat el
19 de setembre de 2015 a les
17:05
Et pot interessar
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic denunciarà davant un jurat popular la vulneració de la seva presumpció d'innocència
-
Societat
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
