Una dona ha resultat ferida molt greu en un accident de trànsit que s'ha produït aquest dissabte al matí a Barcelona. Els fets han passat poc després de dos quarts d'onze a l'encreuament entre la ronda General Mitre i el carrer Septimània -a tocar de l'entrada del túnel per passa per sota de la plaça Lesseps-, quan, per causes que s'estan investigant, un tot-terreny ha xocat contra una motocicleta.
A causa de la topada, la motorista, una dona de 46 anys, ha resultat ferida molt greu i ha estat traslladada en ambulància medicalitzada del SEM a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. La Guàrdia Urbana ha fet la prova d'alcoholèmia i drogues al conductor del vehicle amb resultat negatiu.
Segons ha pogut saber l'ACN, la dona presenta politraumatisme i traumatisme craneoencefàl·lic. Com a conseqüència de l'accident, la Guàrdia Urbana ha hagut de tallar durant una estona un carril de la circulació en el tram afectat sentit Besòs perquè el vehicle ha quedat immobilitzat i també s'ha hagut de netejar la calçada. Pel que sembla, la motorista carregava bosses amb la compra i part la mercaderia ha quedat escampada sobre el vial.
Una motorista, en estat molt greu en xocar contra un tot-terreny a Barcelona
La topada ha passat a l'encreuament entre la ronda General Mitre i el carrer Septimània, a tocar de la plaça Lesseps
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2015 a
les 17:03
Actualitzat el
19 de setembre de 2015 a les
17:05
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
