Una motorista ha mort aquest dilluns al migdia en un xoc contra una furgoneta dels Bombers de la Generalitat al districte de l'Eixample a Barcelona. L'accident s'ha produït cap a tres quarts de dotze del migdia a l'alçada del carrer Diputació amb el Passeig de Sant Joan on la furgoneta ha col·lidit contra la motorista. Com a conseqüència del xoc, la conductora de la motocicleta, una dona de 41 anys, ha patit ferides molt greus i ha estat traslladada en estat crític a l'Hospital de Sant Pau pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), però la motorista ha mort durant el trajecte. La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut el conductor de la furgoneta, de 43 anys, per un delicte d'homicidi imprudent.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat diversos efectius del cos de policia barceloní, així com dues ambulàncies del SEM. La Guàrdia Urbana de Barcelona investiga ara les circumstàncies exactes del sinistre.
Una motorista mor en un xoc contra una furgoneta dels Bombers a Barcelona
Societat
La Guàrdia Urbana ha detingut el conductor de la furgoneta per un homicidi imprudent
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
Publicat el
22 de desembre de 2014 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
