L'avís d'un particular va activar divendres un dispositiu dels Mossos d'Esquadra que va evitar una baralla multitudinària convocada a través de les xarxes socials a la plaça Àngel Pestaña, al districte de Nou Barris de Barcelona. Segons han informat a l'ACN fonts policials, s'havien concentrat a l'indret uns 70 joves per participar a la batussa que no es va arribar a produir gràcies a la presència d'agent uniformats i de paisà. S'han obert diligències per esclarir els fets i saber la motivació de la convocatòria. Tot i així, es descarta que es tracti d'un enfrontament entre bandes llatines, ja que els joves implicats eren de diverses nacionalitats i procedien de diversos veïnats de Barcelona.
La presència policial va evitar la baralla però no les corredisses i moments de confusió. Els agents van identificar diversos joves i van trobar pals que suposadament s'havien de fer servir en l'agressió. No es van trobar, però, altres tipus d'armes com navalles o ganivets. En el decurs dels fets, un noi de 13 anys va resultar ferit lleu. Pels volts de les dues de la tarda, els Mossos van rebre una trucada d'una persona que alertava de la convocatòria, feta a través de les xarxes socials, d'una baralla multitudinària cap a les sis de la tarda.
Una setantena de joves es convoquen a una batussa multitudinària a Nou Barris
Societat
L'avís d'un particular als Mossos d'Esquadra va evitar que es dugués a terme |Â Es descarta que la baralla sigui per un enfrontament entre bandes llatines |Â S'havien citat a través de les xarxes socials
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
10 d’octubre de 2015 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Societat
Comença la instal·lació de la barrera de contenció marítima a la frontera a Ceuta
-
Societat
Detenen un home per cometre set robatoris violents a persones grans a Barcelona
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 en l’operació sortida de l’1 d’agost
-
Societat
Nova crida a la prudència de Protecció Civil: aquest 2026 han mort ofegades 35 persones
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
