La start-up barcelonina Factorial, especialitzada a proporcionar tecnologia a empreses vinculades al sector dels recursos humans, ha anunciat aquest dilluns una inversió de 80 milions de dòlars -el que serien 68 milions d'euros- provinent del fons d'inversió nord-americà Tiger Global Management.
Aquesta injecció de capital se suma a la d'altres empreses, conformant una inversió total que supera els 85 milions d'euros -més de 100 milions de dòlars-. Segons ha explicat Factorial aquest dilluns en un comunicat, l'objectiu és "convertir-se en líders de la tecnologia orientada a la gestió de pimes".
En concret, l'empresa ha creat un sistema que automatitza gestions dels departaments de recursos humans i que ja han implementat organitzacions de més de 60 països. La idea del projecte, segons expliquen, és que les petites i mitjanes empreses puguin accedir a dades que normalment no tenen a l'hora de prendre decisions. Actualment, el projecte, que només té cinc anys de vida, ja compta amb una plantilla de 257 treballadors.
Una start-up catalana rep una inversió milionària d'un fons nord-americà
L'empresa barcelonina Factorial es vol convertir en "líder de la tecnologia orientada a la gestió de pimes"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2021 a les 19:15
Actualitzat el 06 de setembre de 2021 a les 22:15
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 17 d'octubre: més alertes per pluja
-
Societat Detenen tres persones per tràfic d'éssers humans i proxenetisme a Igualada
-
Societat Els CAP vacunaran de la grip i la covid sense cita prèvia els col·lectius vulnerables
-
Societat El Meteocat activa l'avís de pluja a 28 comarques
-
Societat Barcelona canvia d'imatge 15 anys després
-
Societat Un menor, ferit greu després de ser apunyalat per l'exparella de la mare a Barcelona