[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zKjLHdiMw3A[/youtube]
Un home i una dona han arrencat cartells a favor del referèndum a la Rambla Nova de Tarragona i els han llençat en uns contenidors de la Rambla Nova. Un grup d'independentistes, que els estava enganxant, els han recriminat que els arrenquessin i ha provocat una situació de tensió. Els independentistes li han demanat que per quin motiu els treien i l'home, els ha etzibat "perquè em surt dels collons". Mentrestant, la dona clamava un tímid "Viva España".
Tot i la calma tensa, la situació no ha anat a més. Després d'uns minuts intensos, uns han seguit encartellant i els altres han marxat cap a una altra direcció.
VÃDEO Dues persones arrenquen cartells del referèndum i s'encaren amb els independentistes
Uns quants cartells de la Rambla Nova han anat a parar als contenidors de la brossa
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de setembre de 2017 a
les 22:40
Et pot interessar
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
-
Societat
Detingut un home acusat de robar 34 mòbils durant el Sónar
