[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tY3vQTrCn7I[/youtube]
Justino, un personatge d'animació, és el protagonista de l'anunci de la loteria de Nadal espanyola del 22 de desembre que s'ha fet public aquest dilluns. Amb una estètica semblant a la pel·lícula Up, el curtmetratge gira entorn del dia a dia d'un guàrdia de seguretat d'una fàbrica de maniquís. L'anunci torna a explotar el vessant més emotiu per seduir als compradors de loteria.
En poques hores, #Justino s'ha convertit en trending topic a l'Estat, aquest dilluns al matí:
#Justino tuits
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2015 a les 12:05
Et pot interessar
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà
-
Societat La manifestació pro-Palestina dificulta la circulació a la Diagonal
-
Societat Circulació tallada a l'R13 i l'R14 per "actes vandàlics" a la infraestructura