Un veí del Poble Sec de Barcelona ha estat víctima d'una agressió homòfoba fa poc i ha decidit explicar-ho i compartir-ho a través de les xarxes socials, com ha avançat SER Catalunya. Fermín Martínez, que és com es diu, fa temps que és veí del barri i que evita la plaça de Navas en funció del moment del dia, ja que un grup de nois l'intimiden quan passa per allà. "Ho fan perquè tinc ploma gai, que és meravellosa, i per vestir com vesteixo", explica al vídeo. Aquest cap de setmana passat, concretament la nit de diumenge, vuit homes van agredir el grup de Martínez (dos companys i ell).
"M'ha estat igual i he volgut encarar-me", argumenta. El jove assegura que va plantar-los cara "fins al final" i que al final va acabar sent agredit físicament. Al vídeo, Martínez ensenya les marques i els resultats de la baralla. Posteriorment va anar a denunciar-ho i quan va tornar, els agressors va veure com abandonaven la plaça.
Fermín Martínez es mostra orgullós de la seva resposta davant d'aquesta violència. "Em vesteixo com vull i soc imparable. Això és el que em fa ser més fort", i afegeix que els coneix i que "no faran res més". Finalment, anima a tothom a poder passar per la plaça perquè és "meravellosa".
VÃDEO L'apoderador missatge d'una víctima d'homofòbia després de ser atacat al Poble Sec
El jove narra a càmera que va voler plantar cara i que ell és lliure de vestir com vulgui
ARA A PORTADA
-
-
«Som un soci fiable»: la Moncloa respon a Washington i referma que la guerra de Trump és «il·legal» Pep Martí i Vallverdú
-
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern referma l'objectiu de guanyar incidència al Prat: «Ningú tindrà més competències que nosaltres» Bernat Surroca Albet
-
Els Mossos punxen amb Puigdemont: no troben trucades amb els agents que van ajudar-lo a marxar Redacció
Publicat el
23 de juliol de 2019 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
Mor la periodista Carolina Sellés
-
Societat
Detecten un defecte de fabricació en milers de vehicles que pot provocar incendis
-
Societat
El Parlament s'ampliarà amb una segona seu en un edifici de la Guàrdia Urbana
-
Societat
Salut allarga el servei per tractar ictus dotze hores al dia a Tarragona i Lleida a l'espera de la cobertura total
-
Societat
El Govern «no té constància» de traves per catalanitzar-se el nom i demana les dades a Plataforma per la Llengua
-
Societat
Detenen un home per exhibicionisme al metro durant tres anys
