VÃDEO L'emotiu retrobament d'un fotògraf amb la dona mutilada que va rellançar la seva carrera
Societat
Maher Attar recorda la fotografia que va canviar la seva trajectòria professional
ARA A PORTADA
-
Societat El suport a la vaga de mestres baixa, però impacta en l'arrencada de curs Marc Orts i Cussó
-
Societat L'informe PISA certifica el declivi educatiu a Espanya amb els pitjors resultats de la història Gerard Mira
-
Societat Niubó reitera l'aposta del Govern per la lectura davant l'enfonsament «generalitzat» a PISA Gerard Mira
-
Societat «És un dia molt especial»: les escoles de Vic comencen el curs escolar amb normalitat tot i la vaga educativa Irene Giménez Vinyet | Agències
Publicat el
30 d’abril de 2018 a
les 14:49
Maher Attar és un fotògraf que, anys després de fer la fotografia de la seva vida, s'ha retrobat amb les protagonistes. La imatge es va captar en el marc de la guerra civil libanesa, en el moment precís en què una dona i la seva filla -mutilades- arribaven es dirigien cap a ell.
Després de 33 anys, explica TV3, Attar s'ha trobat la dona, gairebé al mateix lloc, tot i que en unes circumstàncies diferents. Mentre que ell anava al gimnàs, la dona demanava almoina al carrer.
Ara, els dos recorden emocionats el moment d'aquella instantània. Una fotografia i un record de vida que els va canviar.
Et pot interessar
-
Societat Tirotegen un motorista a Gavà i l'abandonen ferit a Sabadell
-
Societat
Un jutjat de Barcelona investigarà l’expulsió de cantaires de la Sagrada Família durant la visita del Papa
-
Societat
El preu d'una treva educativa
-
Societat
La crisi de les proves PISA enterboleix un inici de curs enverinat per la vaga educativa
-
Societat
Aules i llengua
-
Societat
Nous pisos de pas per a famílies sense llar (i altres perfils) a Barcelona
