Una vaga de cinc dies dels controladors aeris a França afectarà durant tota la setmana l'aeroport del Prat-Barcelona. L'aturada, convocada pels sindicats francesos de control UNSA-ICNA, començarà aquest dilluns 6 de març i s'allargarà fins al divendres 10 de març.
Vueling ja ha informat als passatgers de la vaga i ha cancel·lat 24 vols previstos per aquest dilluns al Prat, segons ha informat la companyia. Els vols cancel·lats tenen origen o destinació als aeroports de Barcelona, València, París, Lisboa, Bordeus, Nantes, Roma, Londres, Àmsterdam, Copenhaguen, Milà i Praga, entre les 07.00 i les 23.30 hores d'aquest dilluns. EasyJet també ha anunciat cancel·lacions a causa d'aquesta vaga.
Vueling ha dit al seu comunicat que els clients afectats tenen fins a 15 dies per canviar el seu vol de forma gratuïta o demanar el reemborsament del trajecte cancel·lat.
Les regions aèries més problemàtiques seran les de Brest, Bordeus i Marsella. De fet, la Direcció General de l'Aviació Civil (DGAC) del país gal demana a les companyies aèries que redueixin un 25% els seus vols en aquestes zones.
Vueling cancel·la 24 vols a l'aeroport del Prat a causa d'una vaga a França
Societat
L'aturada dels controladors francesos afectarà el trànsit aeri durant tota la setmana | EasyJet també ha anunciat cancel·lacions a Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
05 de març de 2017 a
les 13:30
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
