Gairebé 1,4 milions d'estudiants d'educació infantil i primària reprendran les classes aquest dimarts, 1 de setembre, amb noves mesures de prevenció i control epidemiològic a Wuhan, origen de la pandèmia global de coronavirus. La principal novetat és que la mascareta no serà obligatòria.
Les autoritats municipals han informat així de la reobertura de 2.842 escoles infantils i col·legis en els quals no serà obligatori l'ús de mascareta, però sí que hauran de portar-la a sobre en tot moment, ha explicat en roda de premsa el sotsdirector de la Regidoria d'Educació de Wuhan, Wang Chifu.
Entre les mesures adoptades s'ha impartit formació sobre prevenció epidèmica al personal, tal com ha apuntat un responsable de centre de control i prevenció de malalties de Wuhan, Li Junlin. A més, els centres estaran permanentment comunicats amb un hospital de referència i s'establirà un "canal verd" per a l'atenció urgent a estudiants, ha destacat Li.
[noticiadiari]2/207589[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207590[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Wuhan reprendrà les classes sense mascareta obligatòria aquest dimarts
Gairebé un milió i mig d'estudiants tornen a les escoles en la zona d'origen de la pandèmia
- Imatge d'una classe a Wuhan -
- Xinhua
- Gent amb mascareta al metro de Barcelona. -
- Adrià Costa
- Gent al centre de Barcelona, gaudint de la «nova normalitat», mentre els contagis tornen a augmentar. -
- Adrià Costa
- -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- UCI de l'Hospital MútuaTerrassa. -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- Un sanitari atenent un pacient a l'UCI -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2020 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit en l'incendi d'una barraca entre Sant Fost de Campsentelles i la Llagosta
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
