Sota aquesta iniciativa, es destaca el projecte "24h d'Innovació FP", una plataforma que recentment va posar a prova el talent i la creativitat dels estudiants de formació professional.
Durant aquest esdeveniment de marcat caràcter innovador, 24 alumnes provinents dels diversos cicles formatius de l'escola van formar equips multidisciplinaris per abordar reptes plantejats per importants empreses, tot fent ús de la metodologia del Design Thinking. Amb un enfocament resolutiu i sostenible, van enfrontar desafiaments proposats per entitats de renom com TMB, Ferrocarrils de la Generalitat i DSV, una multinacional logística. Aquesta experiència no només va obrir les portes del món empresarial als estudiants, sinó que també els va permetre mostrar les seves capacitats davant d'organitzacions de pes.
Amb més de 200 participants provinents de 48 instituts de tot Catalunya, els alumnes d'Arrels van sobresortir per la seva adaptabilitat, treball en equip, emprenedoria, autonomia i organització. Aquesta immersió en un entorn de col·laboració intensiva va consolidar habilitats clau necessàries per afrontar els reptes d'un món laboral en constant transformació, preparant-los per a un futur competitiu i innovador.
Tant els alumnes com el professorat van viure una experiència enriquidora, treballant incansablement per presentar projectes de qualitat malgrat les exigents 24 hores que va durar la marató. Aquest projecte exemplifica el compromís indiscutible de l'Escola Arrels amb la preparació integral dels seus alumnes, dotant-los de les eines necessàries per encarar amb èxit un futur laboral desafiador i innovador.