WhatsApp vol posar fi a les fake news, o notícies falses, que la gent comparteix a través de l'app. Per a fer-ho ha creat el WhatsApp Research Awards, un concurs en què anima els usuaris a idear projectes per combatre aquesta problemàtica.
En concret, WhatsApp premiarà amb 42.000 euros les persones capaces de respondre amb una solució factible la pregunta: "Què s'ha de fer per acabar amb les fake news?"
Els projectes han d'incloure idees sobre com detectar les conductes inadequades dels usuaris i com intentar eliminar-les, entre altres. La data límit per presentar els treballs és el 12 d'agost de 2018 a les 23:59. WhatsApp anunciarà els guanyadors la segona quinzena de setembre. Podeu trobar més informació al web del concurs.
WhatsApp ofereix 42.000 euros per respondre «què s'ha de fer per acabar amb les 'fake news'?»
Consulta les bases del concurs
Ara a portada
Publicat el 19 de juliol de 2018 a les 13:23
Et pot interessar
-
Tecnologia La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país