Tres persones van quedar ferides aquest diumenge al vespre en una baralla al barri de Ca n'Oriac de Sabadell. L'enfrontament es va produir com a conseqüència del partit de Lliga que va enfrontar el Reial Madrid i el Futbol Club Barcelona, i que va acabar amb victòria blaugrana.
A les 23:21 hores es va rebre l'avís de la baralla, que es va produir a la confluència dels carrers Gironès i Segarra, justament a l'exterior d’un establiment. Segons informa la Policia Municipal, la baralla s'hauria produït arran del partit.
En total hi van participar unes 20 persones, i tres d'elles van resultar ferides. Es van localitzar i identificar tots els agressors i els agredits, informant a totes les parts del procediment a seguir per presentar denúncia.
Tres ferits a Sabadell en una baralla pel Madrid-Barça
Societat
S'ha identificat els autors de l'agressió
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
24 d’abril de 2017 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
