L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació EMI-Manresa per tal de realitzar accions per afavorir la incorporació de persones aturades al món laboral en el marc del Programa Incorpora de l'Obra Social de "La Caixa".
El conveni estableix que l'entitat oferirà assessorament a persones emprenedores per tal d'ajudar-los a crear projectes empresarials i socials i a consolidar-los durant el primer any de vida.
Per altra banda també s'estableix que la Fundació EMI posarà a disposició de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, formacions gratuïtes per tal que s'ofereixin a persones en situació d'atur o a persones que es trobin en actiu per tal de poder derivar usuaris des del Servei Local d'Ocupació i, si s'escau treballadors/es d'empreses del municipi.
Pel què fa a la situació financera d'aquests emprenedors el conveni estableix que els emprenedors que ho necessitin podran tramitar microcrèdits amb La Caixa després de presentar un pla d'empresa, o se'ls oferirà un ajut de fins a 25.000€ per desenvolupar el seu projecte a través de MicroBank.
L'Ajuntament de Sant Fruitós i la Fundació EMI signen un conveni de col·laboració
Ara a portada
Publicat el 20 de desembre de 2017 a les 14:14
Actualitzat el 20 de desembre de 2017 a les 14:18
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible