Ja es pot passar a recollir el DVD del Joan de la Rossa

El poden recollir a la OAC de l'Ajuntament de Solsona les 75 persones que en van comprar el val amb antelació

Publicat el 23 de juliol de 2012 a les 15:53
Foto: Aj Solsona

Ja està disponible a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament el DVD de l’acte Joan de la Rossa, l’homenatge, que va tenir lloc el passat 10 de febrer a la sala polivalent de Solsona. La regidoria de Cultura n’ha editat 75 còpies, d’acord amb el volum de persones que la primavera passada van fer  els pagaments a l’avançada per reservar-lo.
 
El vídeo recull imatges dels conjunts musicals que van actuar el febrer en remembrança de qui fou un dels principals dinamitzadors culturals de Solsona des del darrer terç del segle passat. Així mateix, la gravació s’alterna amb un muntatge audiovisual de fotografies i vídeos sobre la trajectòria de Joan Subirà (1944-2011) i la seva pròpia veu enregistrada. 
 
El 9 de febrer, Subirà, conegut popularment com Joan de la Rossa, va rebre, a títol pòstum, la primera medalla d’or de la ciutat en un acte institucional celebrat a l’Ajuntament. Aquest homenatge es va complementar l’endemà amb un acte popular a la sala polivalent on van prendre part pràcticament totes les entitats i formacions musicals que havia impulsat.